چه چیزی باعث چاقی صورت میشود؟
نوشته شده توسط : تیم پزشکی

چاقی صورت ظاهر را جوان نشان می دهد به همین دلیل افرادی که گونه های لاغر دارند تمایل دارند صورتی چاق داشته باشند. شما می توانید با روش های طبیعی به گونه های خود ظاهری فریبنده ببخشید یا می توانید با استفاده از آرایش صورت خود را چاق تر نشان دهید.

ورزش برای چاقی صورت

1- شل کردن ماهیچه های صورت

روی صندلی صاف بنشینید و ماهیچه های صورت را شل کنید. دهان خود را باز کنید به طوری که انگار دارید با کسی صحبت می کنید. حالا هر دو لب را به داخل فشار دهید و گوشه دهان را بیرون بکشید. سعی کنید گوشه های لب را تا آنجا که ممکن است بکشید. حالا صورت را برای یک دقیقه نگه دارید و استراحت کنید. در حالی که صورت را نگه داشته اید، باید احساس کنید که عضلات ناحیه گونه ها کشیده شده اند. این کار را در مجموعه های 3 تایی 3 بار در روز تکرار کنید.

2- نفس کشیدن عمیق

 از طریق دهان خود نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان خود نگه دارید، اما فرو ندهید. هوا را نگه دارید و کشش را در عضلات گونه برای 40-50 ثانیه احساس کنید و سپس هوا را به آرامی از طریق لب ها بیرون بدهید. باید این کار را در مجموعه های سه تایی حداقل برای 3 بار در روز تکرار کنید. باد کردن بادکنک نیز موثر است، چون عضلات صورت و گونه را می کشد.

3- لبخند بزنید

 لبخند بزنید و عضلات صورت را که در هنگام لبخند سفت می شوند بگیرید. دست های خود را به آرامی روی این ماهیچه ها نگه دارید، صورت خود را برای 5 ثانیه نگه دارید و سپس عضلات را شل کنید. باید این تمرین را در مجموعه های 3 تایی حداقل 3 بار در روز انجام دهید.

4-  لب هایتان را ببندید

و لبخند بزنید، گوشه های بیرونی لب خود را تا حد ممکن به سمت بیرون بکشید. هنگامی که به بیشترین حد کشش رسیدید 10 ثانیه گوشه های لب را نگه دارید و سپس گوشه های بیرونی لب را منقبض کنید و آنها را تا آنجا که ممکن است نزدیک کنید. 3 مجموعه از این تمرین را بیش از 2 بار در روز انجام دهید.

روغن های چاق کننده صورت

راه های طبیعی چاق شدن صورت

ثابت شده است ماساژ برخی روغن ها بر روی پوست صورت باعث رطوبت و جوان سازی پوست می شود. روغنهای پیشنهادی عبارتند از:

  •  روغن بادام، که دارای خواص نرم کنندگی و اسکرالوزان برای بهبود رنگ پوست و تن پوست است
  •  روغن آووکادو، که برای ترک و شکاف پوست مناسب است
  •  روغن نارگیل که پوست را در برابر اشعه UV محافظت می کند
  • روغن زیتون

راهنمایی های اضافی برای چاقی صورت

  •  از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب صورت را از اشعه ماوراء بنفش مضر محافظت می کند.
  •  از آرایش اجتناب کنید. اجازه بدهید پوستتان نفس بکشد تا بتواند ظاهر جوانی داشته باشد. همیشه آرایش خود را قبل از رفتن به رختخواب پاک کنید.
  •  از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل بپرهیزید. این عادت ها باعث می شود پوست الاستیسیته خود را از دست بدهد و باعث پیری می شود.
  •  آب بنوشید. جلوگیری از کم آبی بدن به جوان ماندن پوست کمک خواهد کرد.

10 روش طبیعی برای چاق شدن صورت

1. یوگای صورت را امتحان کنید.

می توانید با استفاده از ورزش های ساده و ملایم با حرکات چرخشی بر روی گونه ها، پوست خود را درخشان تر و پرتر نشان دهید. هیچ چربی یا پوستی در این حالت به صورت اضافه نمی شود اما با انجام این ورزش گونه های باریک شما چاق تر دیده می شود.

**  صاف بشینید. بر روی یک صندلی کاملا صاف بشینید. شانه ها را شل کنید. سینه را به بیرون بدهید.

**  دهانتان را به آرامی باز کنید. تصور کنید در حال مکالمه با صدایی معمولی هستید. دهانتان را مشابه زمانی که در حال صحبت هستید باز نگه دارید. لب بالایی و پایینی را تو بدهید به شکلی که ردیف جلویی دندان ها پوشیده شود.
به صورت همزمان گوشه های دهان را عقب بکشید و به دندان های آسیب برسانید. هر دو طرف دهان باید به یک اندازه و در یک جهت به سمت عقب کشیده شود. چانه باید به طرف جلو حرکت کند.

ادامه در لینک زیر 

چه چیزی باعث چاقی صورت میشود؟

 

 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: